:(

Just nu mår jag inte på topp direkt, kan inte säga vad det bero på, men jag vet inte om jag gjort något fel ellerså som gjort att en person inte hör av sig, så det känns väldigt jobbigt! Jag vill ju bara veta om det är jag som har gjort något eller om det beror på något annat.  Usch vad jobbigt det känns. Vet inte vad jag ska göra åt saken.. Jag vet inte när jag kommer skriva här igen, men det blir snart förhoppningsvis!

 

Hoppas alla ni andra mår toppen!
Snart är det ju jul med, om 22 dagar!
Så snart blir det att handla julklappar..


Men ska dra mig vidare nuja!
Seeya gott folks!

 


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: usch då :(



jag gör inte så mycket, du då?

2009-12-02 @ 17:51:15
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: sanna

jag ligge ri sängen och ska precis kolla på gossip girl men tänkte svara på de få kommenterar jag faktiskt får innan!:)



hur är det med dig?

2009-12-03 @ 02:57:09
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0