Million tears!

Hej gott folk!
Jag vet att min uppdatering är kass nuförtin, men det beror på att jag inte mår så bra just nu, så därför orkar jag inte skriva något.. =/ Hoppas det är förståerligt!
Men ska börja skriva så fort allting känns bättre igen, I promise you!

Vill önska er alla en god jul och gott nytt år iallafall :D


I wanna know where you belong
I wanna know why I sing this song
I tried to show how much I feel
Is that a dream or is it real?

I never look where you belong
Until i gotta sing my song
Is it a lie or is it true?
So many tears I've cried for you


Woh ohh, a million tears for you
Wooho ohh, a million tears for you
Ohh, a million tears for you
Wooho ohh, a million tears for you


A million tears that I have cried
I wish you were right by my side
I tried to show how much I care
Beleive in me I will be there

I never knew where you belong
Whenever you just hear my song
Is it a lie or is it true?
So many tears I've cried for you


Wooho ohh, a million tears for you
Wooho ohh, a million tears for you-ou-ou-ou...


Kommentarer
Postat av: sanna

ingen fara! jag gör inte så mycket jag heller, vaknade faktiskt ganska nyligen! hahahha

hur är det med dig då?

2009-12-21 @ 16:41:12
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: K

Tack du =P Allt bra inför jul?

2009-12-23 @ 20:32:02
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0