23;40

Nu är det redan andra november, fast jag tycker inte det känns som så riktigt. Vid den här tiden på året brukar vi ju ha snö, men det är ju skönt att den inte kommit än kan tyckas! Fast å andra sidan är det ju väldigt mysigt när den kommer, blir ju så ljust och fint ute, så det är ju verkligen ett plus. Tyvärr blir det ju becksvart här vid typ fem-sex tiden, fast nu går vi ju mot ljusare tider :)



Idag har man inte haft för sig särskilt mycket. Syster har varit hos en kompis nu ikväll och jag har faktiskt pluggat en hel del, så nu känner man sig lite stolt (A) haha, or not maybe. Har försökt hjälp min kusin Bella med att komma in på sin mobil, hon råka fixa pin & puk-kod, så hon kommer tyvärr inte in på mobilen. Kanske aldrig skulle visat henne hur man gjorde, haha. Gjort är gjort, är ju inte hela världen. Hon är ju så liten så för henne är ju inte mobilen sådär jätteviktig kanske, så det är ju tur. Hon är ju faktiskt bara 8 år. Fyller 9 snart tillochmed.

Nu rusar tiden iväg igen som vanligt, nu ska jag alldeles snart tvätta av sminket och borsta gaddarna,
 sedan bumsa ner i den varma sängen. Love it!
Godnatt allesammans!


You know I really miss you!


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: det står: love is forever :)

2009-11-03 @ 13:38:14
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: hehe tack :)



allt bra då?

2009-11-03 @ 15:34:27
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: härligt att höra :) jo det är bara bra meed mig, lite trött och små seg bara.

2009-11-03 @ 17:32:08
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0