Sunday afternoon!

Hej gott folk!

Idag mår jag mycket bättre än jag gjorde sist jag skrev. Känns väldigt härligt det. Idag har jag inte gjort mycket alls, suttit här samt spelat lite guitar hero, körde det igår med men det gick mycket bättre idag, haha :) Var så längesedan jag spelade det sist, så blev sugen att spela lite när syster började prata om det!

Annars idag vet jag faktiskt inte vad som ska hittas på förutom att jag har min s.k "ta hand om mig själv söndag", vilket är väldigt bra! Tänkte fila fötterna, måla tånaglarna, raka mina ben and so on. Måste även rensa och fixa lite i garderoben. Känns som att allt ligger huller om buller, inte bra. Man vill ju gärna hitta det man söker efter där inne. Just nu hittar man ingenting där inne känns det som, men snart så :D


Nu tänkte jag snart ta mig något att fika,
ha en trevlig söndag allihop, I'll be back!



Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: hehe :) illa? haha det hade varit väldigt illa om jag hade gjort något så fult att man hade förtjänat rött.. men saken var den att jag stod på fel plats vid fel tidpunkt så domaren visade ut mig men skulle ha tagit ut en annan tjej i mitt lag :p så egentligen hade jag inte gjort ngt fel..

2009-11-22 @ 22:22:57
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0