This is it!

Kan ju inte säga annat än att den filmen var fantastisk. Man blir så glad när man såg att han var så glad.  Jag kan inte förstå vad det är folk gnäller på om This is it. Den ska jag köpa så fort den kommer ut, for sure.
Man vill bara se den om och om igen. Man blir så lycklig av att kolla på den.
MJ är en sådan jordnära person :) Ni som fortfarande inte sett filmen, jag rekommenderar er att se den. Ni kommer inte bli besvikna. hihihi.
Det blev en riktigt trevlig kväll igår kan jag lova. åååh, är så glad ;D

Nä nu ska jag fortsätta kolla runt lite på nätet.



Ha en fantastisk lördag gott folk!
I'll be back!


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: hehe lite sent svar får du här ;) men yes jag har sett den, såg den för en veecka sen (på söndag) och jag älskade den! :) sjukt bra..

2009-11-08 @ 02:19:37
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0