What a day!


Har ingenting roligt att skriva idag, så idag får det helt enkelt bli en lista istället!


Dagens humör: Inte det bästa kan man väl säga, beroende på vissa saker.
Dagens middag: Har inte ätit middag än, men det blir bacon och makaroner om en stund, smaskens!
Dagens klädsel: Svart/vit lång varm tröja och svarta lacktights. Mysigt värre!
Dagens godis: Nu blev jag ju sugen på det. Fast det blir tyvärr inget sånt idag.
Dagens dryck: Får väl säga mjölk eller vatten. Tyvärr ingen sprite!
Dagens längtan: Efter en viss person & tillbaka till underbara Türkiye. Helt underbart! Big love ♥
Dagens låt
: Tarkan - Bu gece. Underbar låt!
Dagens hemsida: Jadu, jnympe.blogg.se? :D
Dagens sämsta: Att det ska vara pissväder. Hade ju tänkt gått ut, men nu blir det ändrade planer tack vare vädret. Uschfyochblä.  

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: jo tack det är bara bra med mig och med dig med hoppas jag?



detsamma!

2009-11-27 @ 16:22:22
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: isabella

Har fråge stund på min blogg fråga vad ni vill :)

Sen svarar jag på alla frågor på Söndag 18.00 så in lägget kommer kanske ut runt 6 till 7 så det ät bara att kolla ;)Snygg blogg förrästen ;)

2009-11-28 @ 01:55:44
URL: http://isvm.blogg.se/
Postat av: sanna

man tacar hörru!:)

desamma må jag säga.

va gör ud annars?

2009-11-28 @ 17:41:35
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0