Första november!


Nu har klockan hunnit blivit tjugo över 12, vilket innebär att det är första november. Ojojoj vad fort tiden ska gå fort jämt, jättetråkigt. Minns ju Turkiet som igår, fast man åkte därifrån 2 september. :/ Ååååh, vill tillbaka!!
Står inte ut med det här kalla vädret + att snön lär ju komma snart, gaaaah.
Nu slog det mig också att det är 53 dagar kvar till jul, fatta femtiotre dagar, det är inte klokt. Snart måste man punga ut pengar till julklappar :/ Skulle helst vilja slippa köpa några iår med tanke på att man inte är världens rikaste direkt, men det är ju bara att glömma. Å andra sidan så är det ju väldigt mysigt med jul, så man ska väl kanske inte klaga egentligen ;)

Aja.. Idag ville jag ändra min blogg lite eftersom att den såg så tråkig ut, så nu har den ju blivit riktigt söt! Inte kunde jag ana att jag var så haj på att fixa bloggen. Såg ju så svårt ut, men nu har jag äntligen lärt mig..

Igår var jag ju somsagt hemma hos Sofia på fest. Det var verkligen supertrevligt måste jag säga :) Många trevliga människor där! Blev verkligen en lyckad fredagskväll :):) Synd bara att man inte följde med till krogen sen, men det kommer väl fler gånger!

Nu måste jag snart gå och lägga mig, kan ju inte sova lika länge som jag gjorde i morse, klev ju upp runt halv 12.
Jag som brukar kliva upp runt 10-11. Om man sover längre känns det ju som om man sovit bort hela dagen, inte så roligt det kanske :)

Sov gott allihop! Hoppas ni haft en trevlig halloween (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0