Long time, no see.

Ojdå, här har jag inte skrivit sedan i början av januari, fyskäms på mig! Nämen, jag har faktiskt inte haft någon lust att skriva här. Nu när jag ändå inte har något särskilt för mig, så tänkte jag bara berätta att jag fortf lever..


Just nu sitter jag bara här och har det tråkigt, och saknar en viss person ♥ Jag hoppas att han loggar in snart så jag får prata med han, pratade senast med han i måndagsnatt / tisdag morgon. Visst, det är inte så lång tid, men det känns desto längre! så man kan ju hålla tummarna på att han kanske dyker upp på msn ikväll eller så :) alltid lika underbart att få prata med han ♥


Hoppas ni alla kommer få en trevlig torsdagskväll, nu ska jag klicka mig vidare!

Seeyou!



Kommentarer
Postat av: Syster

Vad kul att du har börjat skriva igen. Fortsätt så gumman!! och jag vet att du saknar HAN. Hoppas för din skull att han loggar in snart igen.



Ses snart!

Bye

2010-02-18 @ 19:52:50
URL: http://joohannap.blogg.se/
Postat av: Sofia

håhå en uppdatering! vad kul :D:D

2010-02-19 @ 00:33:31
URL: http://sofiasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0