Sov-time

Hallå gott folk!

Det är ju väldigt kul att man har börjat blogga lite igen, men får som sagt se hur ofta jag kommer att uppdatera, bloggen prioterar jag ju inte först direkt, så ni får stå ut med lite inlägg då och då.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Bara varit hemma och drygat på.. Vaknade runt 8 imorse av att Bella gorma och skrek, vilket inte är så ovanligt iof. Hon fick vara hemma från skolan eftersom att hon är sjuk..
Gaaah, jag står inte ut med saknaden längre. :/ Han har inte dykt upp något idag heller, men aa, han har väl fullt upp skulle jag tro. Hoppas iaf att allt är bra med han ♥ När jag vet att allt är bra med han, då kan jag känna mig lugn i själen.


Anyway, klockan den tickar och tickar, kanske är dags att krypa till kojs snart? Känner att tröttheten har smugit sig på, fast först måste jag tvätta bort allt smink och borsta gaddarna. 


iyi geceler! 


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Trevlig måndagskväll önskar jag dig! (:

2010-03-01 @ 20:59:55
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0