I will wait him ♥

Hej, Jag får börja med att ursäkta min dåliga update här i bloggen, har inte skrivit på flera månader ser jag, men nu känner jag att jag måste börja skriva här igen, måste skriva av mig av mina känslor nu..
A really hard time, have just begin for me!!
Det är nämligen så att my love har åkt in i militären idag och det känns så hemskt, åhh vad jag önskar att den här dagen inte skulle komma, vill spola tillbaka tiden, jag saknar redan han så himla mycket :'( Tänker på han hela tiden, hoppas han kommer att ha det bra där och att allt kommer gå bra där, det ska jag be för varje dag! i will wait him och om 15 månader är militären-tiden över.. man måste bara ha tålamod att vänta.. och det kommer jag alltid ha för honom.. He will always be the best for me & I will always love him with all my heart! ♥
Det kommer fällas massa tårar nerför min kind hela tiden pga saknad, men det blir ju samma för han, men det här kommer vi klara tillsammans & militärtiden kommer ha sitt slut. Nu gäller det bara att vänta och jag lovar att tiden kommer gå fort som den alltid gör.
Det jobbiga är att nu vet jag ju inte när vi kommer höras igen eftersom att det är förbjudet med mobiltlfn och att han ej har tillgång till msn där, men vi ska ju träffas i sommar när han får komma hem 1 vecka iallafall, känns fantastiskt underbart!♥  men jag hoppas även att vi kan höras innan på nått sätt..måste ju bestämma lite mer osådär.

Nu ska jag fortsätta kolla på teve och tänka på my love, kommer även fällas massa tårar.. uuuuffff i miss my beautiful love soooo much :'( Seni çok seviyorum, Seni çok özledim my love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0