I wanna have a time machine

Hej, nu är jag tillbaka här igen! Saknar my love så himla mycket varje dag, jag blir så ledsen :'( tänker på han hela tiden. Har gått prick 1 vecka sen han åkte in i militären, jag hoppas allt går bra där och att my love mår bra, I pray for him everyday..♥
Nu hoppas vi bara att resten av tiden ska gå lika fort!!! Åhhh, jag vill se han NU!!! men som sagt, tålamod att vänta har jag alltid för honom.. och som sagt.. I will wait him! ♥

Idag är det lördag och sis är hos vår kompis sofia på inflyttningsfest, själv valde jag att stanna hemma...
mår som förstårligt inte på topp just nu, har även haft så kallad migrän 3 dagar i rad och hade även ont i huvet imorse. Usch, jag hatar att ha huvudvärk, känns som om hela huvet ska sprängas.

ååh, blir så sugen på att dricka vodkabull just nu, sis skulle nämligen dricka det hos Sofia. Får väl se om det finns nå sprit kvar då hon kommer hem (om hon nu inte glömmer spriten där), får hoppas att det finns kvar och att hon tar med det hem sen :D

Nu tänkte jag nog snart kolla på lite tv med kusin bella och äta lite chips och dipp som hon köpt till oss, min snälla lilla kusin! Får väl se när jag återkommer och skriver här igen, men förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge, är skönt att skriva av sig..





- Jenny Persson wishes she had a time machine..
 so she could fast forward to the day she gets to see her love again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0